CheckMijnZaak.nl

logo

46% Omzet groei in 10 weken

Door trainingen, advies, Mystery Visits en Data-analyse jouw omzet explosief laten stijgen.

Managementprogramma

Gedurende 4 bijeenkomsten op locatie, waar bedrijfsleiders, managers en eigenaren worden meegenomenen de ontwikkeling van hun bedrijfsstrategie om nieuwe doelen te halen.

Inhoud 4 dagen

Download de business case van Café Restaurant “Eten & Drinken” die het programma succesvol gevold hebben met 3 filialen.

 

Medewerkers training

De servicemedewerker bevindt zich in een cruciale positie. Hij of zij is namelijk de belangrijkste, maar ook zwakste schakel tussen je bedrijf en de gastbeleving. Deze medewerker staat dan ook centraal tijdens de trainingen, het succes valt of staat immers met zijn/haar functioneren.

Tijdens de training leren we medewerkers hoe zij ervoor zorgen dat je gasten zich comfortabel voelen. Dit zorgt ervoor dat zij bij binnenkomst al uitkijken naar het verdere verloop van de middag/avond in je zaak. Zo wordt een gast geen transactie maar een langetermijninvestering.

 

 

Gastvrij meesterplan

De medewerkers krijgen van tevoren het boek: “Het Gastvrije Meesterplan”. We gaan tijdens de medewerkerstraining door middel van een grote digitale kennisquiz op zoek naar de groep die dit boek het beste heeft bestudeerd.

Voor de winnaars moet een mooie prijs in het verschiet liggen, waardoor iedereen gemotiveerd wordt om mee te doen.

Mystery Visits

Om ervoor te zorgen dat je de zaken uit de training ook op een succesvolle manier toepast én je de gastvrijheidsbeleving ‘top of mind’ houdt, bieden we een mystery visit-traject aan.

Scroll to Top