CheckMijnZaak.nl

logo

Jaarrond programma

Trainen en resultaten meten. Het hele jaar rond.

Jaarrond programma

We zien dat vrijwel alle horecaondernemers zich dezelfde doelen stellen:

  • Ervoor zorgen dat gasten weer terugkeren na hun (eerste) bezoek
  • Na hun bezoek(en) zijn je gasten ambassadeurs van je zaak
  • Tijdens hun bezoek(en) besteden je gasten meer dan ze vooraf van plan waren

Inhoud programma

Mystery Visits rapporten kunnen wij op maat maken met bedrijfsrelevantie items die beoordeeld moeten worden.

 

Medewerkers training

De servicemedewerker bevindt zich in een cruciale positie. Hij of zij is namelijk de belangrijkste, maar ook zwakste schakel tussen je bedrijf en de gastbeleving. Deze medewerker staat dan ook centraal tijdens de trainingen, het succes valt of staat immers met zijn/haar functioneren.

Tijdens de training leren we medewerkers hoe zij ervoor zorgen dat je gasten zich comfortabel voelen. Dit zorgt ervoor dat zij bij binnenkomst al uitkijken naar het verdere verloop van de middag/avond in je zaak. Zo wordt een gast geen transactie maar een langetermijninvestering.

 

 

Gastvrij meesterplan

De medewerkers krijgen van tevoren het boek: “Het Gastvrije Meesterplan”. We gaan tijdens de medewerkerstraining door middel van een grote digitale kennisquiz op zoek naar de groep die dit boek het beste heeft bestudeerd.

Voor de winnaars moet een mooie prijs in het verschiet liggen, waardoor iedereen gemotiveerd wordt om mee te doen.

Mystery Visits

Om ervoor te zorgen dat je de zaken uit de training ook op een succesvolle manier toepast én je de gastvrijheidsbeleving ‘top of mind’ houdt, bieden we een mystery visit-traject aan.

Scroll to Top