CheckMijnZaak.nl

logo

CheckMijnZaak in de Media

Entree Terrasergernissen

20 februari 2024

 

Franck Evers voert met zijn bedrijf Check mijn zaak veel mystery visits uit in de horeca. Uit al die onderzoeken beschrijft hij zeven veelvoorkomende terrasergernissen onder gasten. “Een gemiddelde terrasgast is bereid om 40% meer uit te geven, maar door ergernissen geven ze juist 40% minder uit.”

DPG De Gelderlander

25 januari 2024

Ook een lachende barman laat soms geld liggen,
Franck en Frank komen met confronterende hulp: ‘Jij wilde het, pannenkoek, dus manage het’

Ieder café hoopt dat je terugkomt, maar of dat gebeurt is de uitkomst van een subtiel spel. Veel cafés laten daarbij geld liggen, zegt een ondernemer uit Nijmegen, beter bekend als de hand van Heineken.

Misset Horeca 46% groei in 10 weken

22 oktober 2023

 

Het is heel herkenbaar voor veel horecaondernemers. Op papier gaat het allemaal best aardig. En toch voel je dat er meer in zit. Voor Michiel Houkes gold dat ook. Hij ging daarom aan de slag met een programma van horeca-adviseur Franck Evers dat 46 procent meer omzet in 10 weken tijd moest opleveren. ‘Met 20 procent zou ik ook al heel blij zijn geweest.’

Misset Horeca Verbeter je Online reviews

13 juni 2024

Ondernemers voorzien van adviezen om aan het eind van het jaar meer winst over te houden.

Horeca-adviseur Franck Evers en zijn compagnon Frank Laumen schreven er een boek over: Essentiële horeca management strategieën voor de nieuwe generatie.

Misset Horeca mag 15 tips weggeven. In dit tweede deel 7 tips over marketing.

Scroll naar boven