CheckMijnZaak.nl

MV

Certificaat Mystery Visitors

Welkom bij de quiz over ons certificaat "CheckMijnZaak.nl Mystery Visitor"! Deze quiz is ontworpen om je kennis over het uitvoeren  van correcte Mystery Visits via CheckMijnZaak.nl.

Het doel is om je te helpen de belangrijkste principes van Mystery Visits en het uitvoeren hiervan.

Als je meer dan 70% van de vragen correct beantwoordt, ontvang je automatisch een certificaat dat je expertise in het uitvoeren van Visits bevestigt. Maak je geen zorgen als je het niet in één keer haalt; je kunt de quiz zo vaak doen als je wilt totdat je slaagt.

Veel succes en onthoud: perfectie begint bij jezelf!

Voor het versturen van je certificaat hebben wij je Voor- en Achternaam nodig hoe je deze vermeld wilt zien op het certificaat. Deze sturen wij na succesvol behalen van de kennis test naar het opgegeven e-mailadres en naar info@checkmijnzaak.nl.

 

Succes

1 / 23

1) Wanneer je succesvol bent ingelogd wat doe je dan als eerste?

2 / 23

2) Wat moet je doen wanneer je direct naar het inlogscherm gaat i.p.v. registratie pagina?

3 / 23

3) Je krijgt de eerste keer een registratie link om je aan te melden voor de Visitor app. Hoe lang is de link geldig?

4 / 23

4) Kan ik de taal wisselen tussen Engels en Nederlands in de app?

5 / 23

5) Kan je ook jouw account bekijken en beheren op laptop of PC

6 / 23

6) Wat is de rechtstreekse URL van de Mystery Visitor dashboad?

7 / 23

7) Wat doe ik als mij wil opgeven voor een visit?

8 / 23

8) Waar kan ik alle visits zien waar ik interesse voor heb aangegeven?

9 / 23

9) Hoe weet ik of ik een visit krijg toegewezen?

10 / 23

10) Kan ik een visit annuleren en hoe doe ik dat?

11 / 23

11) Welke stelling is juist?

12 / 23

12) Hoeveel foto's moet je minimaal maken tijdens een visit?

13 / 23

13) Wat moet je doen als je opmerkingen bij een vraag plaatst?

14 / 23

14) Waar moet je het liefst gaan zitten tijdens een visit?

15 / 23

15) Wat moet je doen als je dezelfde locatie vaker bezoekt en een reservering wilt maken?

16 / 23

16) Hoeveel personen mag je meenemen tijdens een reguliere visit?

17 / 23

17) Wat moet je doen als de uitgave wordt aangegeven in de app?

18 / 23

18) Welke vraag kun je uitlokken bij de bediening?

19 / 23

19) Wat moet je doen als je een klacht hebt over het eten?

20 / 23

20) Hoeveel fooi is passend om te geven?

21 / 23

21) Wat kun je doen als je regelmatig dezelfde locatie bezoekt?

22 / 23

22) Wat is de beste manier om notities te maken tijdens de visit?

23 / 23

23) Wat moet je doen als de bediening niet snel reageert op een klacht?

Je score is

Scroll naar boven